
Tijekom siječnja i veljače ove godine Turistička zajednica grada Slavonskog Broda provela je istraživanje o primjeni i prepoznatiljivosti vizualnog identiteta grada. Istraživanje, provedeno među različitim ciljnim skupinama, pokazalo je da trećina ispitanika prepoznaje sve tri sastavnice gradskog vizualnog identiteta – Tvrđavu Brod, rijeku Savu te lik i djelo Ivane Brlić-Mažuranić.
Manje su zadovoljavajući rezultati prema kojima je tek jedna četvrtina turista prepoznala novi vizualni identitet. Kad je riječ o njegovoj primjeni, do sada ga je koristilo tek devet posto pružatelja usluga u turističkom sektoru. Upravo iz tog razloga Turistička zajednica sinoć je organizirala podjelu promotivnih materijala s apliciranim gradskim vizualnim identitetom vlasnicima smještajnih objekata s područja grada. Time će se omogućiti lakše prepoznavanje gradskih vizualnih obilježja od strane turista koji ostvaruju noćenja u našem gradu.
Kako je istaknuo gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Slavonskog Broda Mirko Duspara, ovo je samo jedna od aktivnosti koja će sigurno pridonijeti boljem brendiranju Slavonskoga Broda kao turističkog odredišta.
Nastavljaju se aktivnosti Turističke zajednice na brendiranju Slavonskog Broda
- Detalji
- Kategorija: Vijesti



