fbpx
 
 

RADITVRDJ_12_resize.JPGU sklopu izrade obimne dokumentacije za kandidiranje projekta obnove i revitalizacije Tvrđave Brod prema strukturnim fondovima EU danas je u Galeriji Ružić održana prva radionica za pripremu plana upravljanja Tvrđavom. Na radionici su aktivno sudjelovali pročelnici gradskih upravnih odjela, ravnatelji, direktori i predstavnici gradskih ustanova, trgovačkih društava i turističke zajednice. Izlagali su čelnici tvrtki „Lončarić-Planić“, „Hadrian“ i „TEAM DC“ koje je Ministarstvo turizma angažiralo za izradu dokumentacije.
Zahvalivši se svim izlagačima i sudionicima na odazivu i spremnosti da se uključe u pripremu ovog velikog projekta, gradonačelnik Mirko Duspara zahvalio je i Brođanima koji su u web-anketi izrazili svoje stavove o projektu obnove Tvrđave te istaknuo kako se s posebnom pozornošću čeka i na mišljenje gospodarstvenika voljnih uključiti se kao partneri u obnovu Tvrđave.
O arhitektonsko-urbanističkoj analizi Tvrđave, smjernicama njezina budućeg izgleda te potencijalima i ograničenjima kulturnog dobra govorili su dr Stjepan Lončarić i dr Vesna Balta iz tvrtke Lončarić-Planić istaknuvši da su katalogiziranim popisom  obuhvaćena ukupno 102 objekta zemljanog i klasičnog tipa u Tvrđavi.
O rezultatima web ankete provedene među 240 ispitanih građana govorili su predstavnici tvrtke Hadrian istaknuvši kako su ispitanici potvrdili vjeru u potencijale Tvrđave s kojom su emotivno povezani i koju doživljavaju kao dio povijesti na kojoj se može  stvarati budućnost.
Predstavnik tvrtke TEAM DC dr. Hans Blankert govoreći o funkcionalnosti Tvrđave u cilju kandidiranja prema strukturnim fondovima EU istaknuo je da se novac iz europskih fondova može dobiti samo ako je projekt prihvatljiv, izvediv i održiv. To se mora dokazati studijom izvodivosti iz koje će biti vidljivi iznosi ulaganja i prihoda te pozitivni financijski pokazatelji.
Sudionici radionice svojim prijedlozima sudjelovali su  u izradi SWOT analize Tvrđave Brod (analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji) te rangiranju predloženih namjena i funkcionalnosti prostora.
Svi ovi podaci bit će izrađivačima dragocjeni u nastavku posla na pripremi dokumentacije i optimalnog upravljanja Tvrđavom. mt_gallery:

 

 

Obrasci

Obrasci za podnošenje zahtjeva, zamolbi i sl.

Pristup informacijama

Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva

Prijavi problem

Mobilna aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

Ured za građane

Brže i učinkovitije rješavanje predmeta koji se vode u upravnim odjelima Grada.

Servis 48 sati

Imate li ideje, prijedloge, pitanja o područjima za koja se brine grad Slavonski Brod.

Službeni glasnik

Službeni glasnik

Proračun Grada Slavonskog Broda

Proračun Grada Slavonskog Broda

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Ugovori i javna nabava

Ugovori i javna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Oglasna ploča

Oglasna ploča

Važeći prostorni planovi

Važeći prostorni planovi

Informativno glasilo

Informativno glasilo Grada Slavonskog Broda

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Javni gradski bicikli

Unajmi bicikl putem terminala, mobilne aplikacije ili pametne kartice i uživaj u vožnji!

Hotspot u gradu

Trg Ivane Brlić-Mažuranić, Gradska tržnica, Brodska Tvrđava, Franjevački samostan

Digitalna pisarnica grada

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina

0800 200 217

Ostavite Vašu poruku na besplatnom info broju

stanovi vdoesna

Grad Slavonski Brod, Vukovarska 1, HR-35000 Slavonski Brod, Tel: +385 (0)35 217 000
Radno vrijeme Gradske uprave: Ponedjeljak-Petak od 7.00 do 15.00 sati
Besplatni info telefon: 0800 200 217
Kontakti Gradske uprave

 

facebook YouTube vimeo