Pitanje:
Zamoljam vas da mi pojsanite i dostavite radno vrijeme djeltnika u vodovodu na reklamacijama računa. Poštovani gospodin ima klizno radno vrijeme i nemoguće je dobit bilo kakvu informaciju u navedenom radnom vremenu jer bo se danima ne javlja u vremeenu od 14,50 jer je tad već vjerovatno kod kuće pa evo zmoljavam za informaciju kad da ja reklamiram neispravan račun za vodu a da je gdin. dostupan. Prva instanca..... lp
Odgovor:
- Početak rada sa strankama u odjelu financija u prostorijama reklamacija od 08.06.2020. je radnim danom od ponedjeljka do petka u vremenu od 08:00 h do 13:00 h.
- Osigurana dezinfekcijska sredstva u prostoriji, obavezna primjena prilikom ulaska u prostorije.
- U prostoriji na šalterima maksimalno dvije osobe, treća čeka u predsoblju, a svaka slijedeća izvan zatvorene prostorije redoslijedom dolaska u krug Vodovod d.o.o. s obaveznim razmakom od 1,5 m u zatvorenom i otvorenom prostoru. Portir vodi računa o obveznom propisanom držanju razmaka između stranaka.
- Informiranje stranka da se ako nema potrebe za osobnim dolaskom obrate mail-om ili telefonski na slijedeće kontakte:
Prijava stanja | 035/405-755 | Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. |
Računi, potrošnja vode | 035/405-766 | Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. |
Obavijest o načinu komunikacije kada nije nužan osobni dolazak korisnicima vodnih usluga istaknuti na samom ulazu u prostorije
U vremenu od 07:00 h- 08:00 h dostupni smo na mail i telefon, kao i u vremenu od 13:00 h-15:00 h svakog radnog dana od ponedjeljka do petka.
S poštovanjem,