
Tijekom siječnja i veljače ove godine Turistička zajednica grada Slavonskog Broda provela je istraživanje o primjeni i prepoznatiljivosti vizualnog identiteta grada. Istraživanje, provedeno među različitim ciljnim skupinama, pokazalo je da trećina ispitanika prepoznaje sve tri sastavnice gradskog vizualnog identiteta – Tvrđavu Brod, rijeku Savu te lik i djelo Ivane Brlić-Mažuranić.
Manje su zadovoljavajući rezultati prema kojima je tek jedna četvrtina turista prepoznala novi vizualni identitet. Kad je riječ o njegovoj primjeni, do sada ga je koristilo tek devet posto pružatelja usluga u turističkom sektoru. Upravo iz tog razloga Turistička zajednica sinoć je organizirala podjelu promotivnih materijala s apliciranim gradskim vizualnim identitetom vlasnicima smještajnih objekata s područja grada. Time će se omogućiti lakše prepoznavanje gradskih vizualnih obilježja od strane turista koji ostvaruju noćenja u našem gradu.
Kako je istaknuo gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Slavonskog Broda Mirko Duspara, ovo je samo jedna od aktivnosti koja će sigurno pridonijeti boljem brendiranju Slavonskoga Broda kao turističkog odredišta.