Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda sinoć je predstavila rezultate istraživanja „Brending“ o primjeni vizualnog identiteta grada. Istraživanje, koje je provedeno tijekom siječnja među različitim ciljnim skupinama, pokazalo je kako je oko jedna trećina od ukupnoga broja ispitanika prepoznala sve tri sastavnice vizualnog identiteta grada – tvrđavu Brod, rijeku Savu te lik i djelo Ivane Brlić – Mažuranić.
Manje su zadovoljavajući podaci prema kojima tek jedna četvrtina turista koji borave u našem gradu prepoznaje i njegova vizualna obilježja. Upravo zato je gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Slavonskog Broda Mirko Duspara istaknuo potrebu za provođenjem konkretnih aktivnosti koje će omogućiti da turisti u većoj mjeri prepoznaju gradski vizualni idetitet.
Na konferenciji za medije bilo je riječi i o projektu „BrodskaRetrofuturama“ koji se provodi s ciljem promocije Slavonskoga Broda kao grada bogate tradicije književnoga stvaralaštva, ne samo kroz djela Ivane Brlić – Mažuranić nego i drugih brodskih književnika. Ove godine od projektnih aktivnosti planirane su izložbe, filmske revije, multimedijalne radionice i humanitarne akcije što će uvelike doprinijeti budućem kulturnom razvoju našega grada.
Predstavljene aktivnosti Turističke zajednice Grada Slavonskog Broda u ovom kvartalu
- Detalji
- Kategorija: Vijesti