U hotelu Central predstavljena je redizajnirana web stranica gradske Turističke zajednice (www.tzgsb.hr) i najavljena elektronička komunikacija s građanima Slavonskog Broda u obliku web ankete s ciljem ispitivanja mišljenja lokalne zajednice nužnog za pripremu projektne dokumentacije revitalizacije i obnove Tvrđave Brod.
U sklopu aktivnosti na izradi Master plana turističkog razvoja Grada, Institut za turizam iz Zagreba proveo je detaljnu analizu web stranica Turističke zajednice i predložio njihovu djelomičnu rekonstrukciju u cilju udovoljavanja zahtjevima sve kompleksnijeg turističkog tržišta. Danas već više od polovice Europljana svakodnevno koristi Internet koji postaje i najvažniji izvor informacija za planiranje putovanja. Kad je o hrvatskom turizmu riječ, iz rezultata istraživanja koje je 2007. proveo Institut za turizam proizlazi da je čak 48,6% gostiju koji su posjetili Hrvatsku te godine koristilo Internet za pripremu putovanja. Za razliku od tiskanih i ostalih medija gdje su se pravila za izradu i prijenos kvalitetnih turističkih informacija razvijala dugi niz godina, te su samim tim postala i općeprihvaćena, kad je riječ o web-u takva zadana pravila ne postoje. Ipak postoje određena obilježja web stranica turističkih odredišta koja se u krugovima web stručnjaka ocjenjuju poželjnima, pri čemu je najvažnije osigurati da korisnik u što manje koraka dođe do željene informacije. Elementi o kojima se prigodom izrade web stranica treba voditi računa su čitljivost, struktura sadržaja, interaktivnost, dizajn, kao i tehničke karakteristike.
Projekt redizajna i rekonstrukcije web stranice gradska Turistička zajednica je kandidirala prema Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice nakon čega su odobrena inicijalna sredstva za realizaciju ovog projekta. Na sjednici Turističkog vijeća odlučeno je da se za početak krene s redizajnom stranica u pravcu novog likovnog i grafičkog oblikovanja te djelomične izmjene strukture sadržaja. Ovaj posao povjeren je tvrtki INTES koja više od 10 godina održava web stranice gradske Turističke zajednice.
Vlasnik INTES-a dr. sci. Milan Kljajin predstavio je redizajniranu web stranicu istaknuvši da je uz sadržajna i tehnička poboljšanja primijenjen i novi vizualni identitet, logo i slogan Grada.
Zahvalivši se Hrvatskoj turističkoj zajednici na odobrenim sredstvima, predsjednik Turističke zajednice, gradonačelnik Mirko Duspara izrazio je nadu da će i u ovoj godini biti prepoznata važnost nastavka rekonstrukcije web stranice.
WEB ANKETNI UPITINIK OD 15. DO 29.VELJAČE
Informirajući članove Turističkog vijeća i novinare o inicijalnim aktivnostima u sklopu realizacije projektnog zadatka izrade i pripreme projektne dokumentacije za kandidiranje obnove i revitalizacije Tvrđave Brod prema EU fondovima, direktorica Ureda TZ mr. Biljana Lončarić istaknula je da se krenulo s konkretnim aktivnostima. Radi utvrđivanja strateških ciljeva i vizije kulturno-turističke obnove i revitalizacije Tvrđave potrebno uz mišljenje relevantnih dionika i eksperata prihvatiti i stavove lokalnog stanovništva. Stoga je prva aktivnost koja će se u sklopu izvršavanja projektnog zadatka provoditi upravo komunikacija s građanima.
Kako su se izrađivači projektne dokumentacije odlučili za elektroničku komunikaciju s građanima, tvrtka „HADRIAN“ d.o.o. iz Zagreba u vremenu od 15. do 29.veljače provest će web anketu među građanima Slavonskog Broda. Na web stranici Turističke zajednice, Razvojne agencije i Grada Slavonskog Broda bit će objavljen link pomoću kojeg će zainteresirani građani moći popuniti web anketni upitnik i izraziti svoje mišljenje u svojevrsnoj javnoj raspravi o vizijama obnove i revitalizacije Tvrđave, kapitalnom projektu koji će biti kandidiran prema strukturnim fondovima EU. Brođani koji nemaju računalo moći će popuniti tiskani anketni upitnik u "Brod-Turistu" na Trgu pobjede.