
U cilju primjene u rujnu prošle godine izrađenog Master plana turističkog razvoja grada Slavonskog Broda, gradska Turistička zajednica potpisala je s Institutom za turizam ugovor o međusobnoj suradnji na izradi Akcijskog plana razvoja turizma Grada. Ovaj konkretni akcijski plan jasno će precizirati razvojne turističke projekte, vrijeme primjene, potrebna financijska sredstva i nositelje pojedinih aktivnosti. Predstavljat će temelj ne samo za suradnju javnog i privatnog sektora u ostvarenju zajedničkih turističkih projekata već i za njihovu kandidaturu prema državnim i europskim institucijama. U nazočnosti predsjednika gradske Turističke zajednice Mirka Duspare ugovor o izradi akcijskog plana potpisala je direktorica ureda Turističke zajednice mr Biljana Lončarić. U ime Instituta za turizam sadržaj akcijskog plana predstavila je dr.sci. Renata Tomljenović naglasivši da je srž brenda grada Slavonskog Broda otvorenost prema drugim ljudima i kulturama svojstvena životu uz granicu i rijeku.
Do 14.siječnja ove godine bio je otvoren natječaj za utvrđivanje slogana i dizajna vizualnog identiteta grada Slavonskog Broda u suradnji s Grafičkim fakultetom iz Zagreba. Na natječaj su prispjela ukupno 52 rada studenata Grafičkog fakulteta koje su jučer ocjenjivali članovi stručnog ocjenjivačkog suda. Prodekanica Grafičkog fakulteta dr. Jasenka Pibernik izrazila je nadu da će iz tog mnoštva radova biti moguće dobiti zadovoljavajuće rješenje slogana i vizualnog identiteta za daljnju razradu. Proglašenje najuspješnijih radova gradska Turistička zajednica upriličit će krajem sljedećeg tjedna.