fbpx
 
 

PredsjedniciVMO130710.jpgDanas je upriličen prvi radni sastanak s predsjednicima novih Vijeća mjesnih odbora na kojem se razgovaralo o brojnim temama, od načina suradnje i komunikacije Gradske uprave s čelnicima mjesnih odbora do financiranja, korištenja i održavanja prostorija u domovima MO, problema oko održavanja komunalne infrastrukture, javnih površina i dr. 
U obostrano korisnoj razmjeni mišljenja sa zamjenicima gradonačelnika i pročelnicima gradskih upravnih odjela sudjelovalo je 14 od ukupno 16 predsjednika Vijeća mjesnih odbora od kojih je većina prvi puta izabrana na ovu dužnost.
Predsjednici VMO upoznati su s načinom funkcioniranja Riznice Grada u kojoj se mjesnim odborima više ne doznačuje novac za redovnu aktivnost već se plaćaju ovjereni računi za sve troškove sukladno financijskom planu. No, ukidanje žiro-računa ne znači da mjesni odbori gube pravo na raspolaganje vlastitim prihodima od iznajmljivanja prostora u domovima, za što s korisnicima moraju imati potpisane ugovore. 
Za odgovore na brojne specifične probleme u pojedinim mjesnim odborima predsjednici VMO mogu se obratiti Gradskoj upravi ili koristiti interaktivni „Servis 48 sati“.
U cilju poboljšanja suradnje s komunalnim redarima svi predsjednici dobit će popis zaduženja redara po mjesnim odborima.
S odobravanjem je prihvaćena sugestija čelnika VMO da im se omogući  zapažanje o kvaliteti izvedenih radova i izgledu gradilišta nakon završetka poslova izgradnje ili održavanja komunalne infrastrukture na njihovom području, ali i opaska da ih se pravodobno informira o početku radova. 
Zaključeno je da se naredni sastanak s predsjednicima svih Vijeća mjesnih odbora treba održati ujesen, prije utvrđivanja gradskog proračuna za 2011.godinu, kada će se analizirati pismeni prijedlozi o investicijskim prioritetima svakog mjesnog odbora za narednu godinu.
Malobrojni predsjednici VMO koji su i u prethodnom mandatu obnašali ovu dužnost istaknuli su zadovoljstvo dobrom suradnjom s gradskim službama i otvorenošću Gradske uprave u rješavanju svih problema.

Obrasci

Obrasci za podnošenje zahtjeva, zamolbi i sl.

Pristup informacijama

Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva

Prijavi problem

Mobilna aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

Ured za građane

Brže i učinkovitije rješavanje predmeta koji se vode u upravnim odjelima Grada.

Servis 48 sati

Imate li ideje, prijedloge, pitanja o područjima za koja se brine grad Slavonski Brod.

Službeni glasnik

Službeni glasnik

Proračun Grada Slavonskog Broda

Proračun Grada Slavonskog Broda

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Ugovori i javna nabava

Ugovori i javna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Oglasna ploča

Oglasna ploča

Važeći prostorni planovi

Važeći prostorni planovi

Informativno glasilo

Informativno glasilo Grada Slavonskog Broda

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Javni gradski bicikli

Unajmi bicikl putem terminala, mobilne aplikacije ili pametne kartice i uživaj u vožnji!

Hotspot u gradu

Trg Ivane Brlić-Mažuranić, Gradska tržnica, Brodska Tvrđava, Franjevački samostan

Digitalna pisarnica grada

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina

0800 200 217

Ostavite Vašu poruku na besplatnom info broju

stanovi vdoesna
GRAD SLAVONSKI BROD

Vukovarska 1, HR-35000 Slavonski Brod, Tel: +385 (0)35 217 000
Radno vrijeme Gradske uprave: Ponedjeljak-Petak od 7.00 do 15.00 sati
Besplatni info telefon: 0800 200 217

Kontakti Gradske uprave

 

facebook instagram YouTube vimeo