Brod-plin d.o.o., nastavno na brojne upite građana o dostavi mjesečnog očitanja stanja plinomjera, objavio je važnu obavijest.
Kako bi plaćali što točnije mjesečne novčane obveze za potrošeni plin unutar tromjesečnog razdoblja, krajnji kupci iz kategorije kućanstva mogu ugovoriti sa svojim opskrbljivačem nestandardnu uslugu utvrđivanja mjesečne novčane obveze temeljem samoočitanja. U tom slučaju, krajnji kupac stanje koje je na plinomjeru samostalno očitao, dostavlja svom opskrbljivaču HEP-plin d.o.o. kako bi mu opskrbljivač temeljem tog stanja ispostavio račun.
Nastavno na gore navedeno, HEP-plin d.o.o. će kao zajamčeni opskrbljivač plinom za kupce iz kategorije kućanstvo zaprimati stanja plinomjera svakog mjeseca, a isto će se moći dostaviti na jedan od sljedećih načina:
- Pozivom na broj: 0800 88 13
- Dostavom stanja putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Više informacija o navedenom nalazi se na POVEZNICI.