RADNI SASTANAK S PREDSJEDNICIMA VIJEĆA MJESNIH ODBORA

PredsjedniciVMO130710.jpgDanas je upriličen prvi radni sastanak s predsjednicima novih Vijeća mjesnih odbora na kojem se razgovaralo o brojnim temama, od načina suradnje i komunikacije Gradske uprave s čelnicima mjesnih odbora do financiranja, korištenja i održavanja prostorija u domovima MO, problema oko održavanja komunalne infrastrukture, javnih površina i dr. 
U obostrano korisnoj razmjeni mišljenja sa zamjenicima gradonačelnika i pročelnicima gradskih upravnih odjela sudjelovalo je 14 od ukupno 16 predsjednika Vijeća mjesnih odbora od kojih je većina prvi puta izabrana na ovu dužnost.
Predsjednici VMO upoznati su s načinom funkcioniranja Riznice Grada u kojoj se mjesnim odborima više ne doznačuje novac za redovnu aktivnost već se plaćaju ovjereni računi za sve troškove sukladno financijskom planu. No, ukidanje žiro-računa ne znači da mjesni odbori gube pravo na raspolaganje vlastitim prihodima od iznajmljivanja prostora u domovima, za što s korisnicima moraju imati potpisane ugovore. 
Za odgovore na brojne specifične probleme u pojedinim mjesnim odborima predsjednici VMO mogu se obratiti Gradskoj upravi ili koristiti interaktivni „Servis 48 sati“.
U cilju poboljšanja suradnje s komunalnim redarima svi predsjednici dobit će popis zaduženja redara po mjesnim odborima.
S odobravanjem je prihvaćena sugestija čelnika VMO da im se omogući  zapažanje o kvaliteti izvedenih radova i izgledu gradilišta nakon završetka poslova izgradnje ili održavanja komunalne infrastrukture na njihovom području, ali i opaska da ih se pravodobno informira o početku radova. 
Zaključeno je da se naredni sastanak s predsjednicima svih Vijeća mjesnih odbora treba održati ujesen, prije utvrđivanja gradskog proračuna za 2011.godinu, kada će se analizirati pismeni prijedlozi o investicijskim prioritetima svakog mjesnog odbora za narednu godinu.
Malobrojni predsjednici VMO koji su i u prethodnom mandatu obnašali ovu dužnost istaknuli su zadovoljstvo dobrom suradnjom s gradskim službama i otvorenošću Gradske uprave u rješavanju svih problema.





PLAĆANJE GRADSKIH RAČUNA BEZ NAKNADE

U poslovnicama Gradske blagajne mogu se platiti i svi ostali računi uz naknadu od 2,00 kune po uplatnici. Radno vrijeme Gradskih blagajni:

  • Trg Ivane Brlić-Mažuranić 7a (Korzo) Ponedjeljak - Petak 07:30-13:00, te od 14:00 do 18:30 sati, Subota 08:00-13:00
  • Horvatova (Tržnica) Ponedjeljak - Subota 07:00-13:00
Nalazite se ovdje: Naslovnica Ostale vijesti RADNI SASTANAK S PREDSJEDNICIMA VIJEĆA MJESNIH ODBORA

Podaci o predmetu u digitalnoj pisarnici

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina (koji ste dobili u pisarnici Gradske uprave) na sljedeći način:

E-mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Upute:
U polje Subject/Predmet unesite korisnički pin. Područje za sadržaj ostavite prazno.