• Gradska uprava
  • Tržnica
  • Bazeni
  • Kruzni tok

14kszivost.jpgOvogodišnji 14.Katarinski sajam okupio je usprkos recesiji i krizi rekordan broj izlagača (230) od kojih je bilo više od 70 posto novih, među kojima je većina prvi puta izlagala. Tim su brojkama nadmašene i najoptimističnije prognoze izvršnih organizatora iz Razvojne agencije Grada i Poduzetničkog inkubatora Brodin. Katarinski sajam nametnuo se kao respektabilna smotra obrta i poduzetništva.
Izlagači su došli iz 14 hrvatskih županija, a sve slavonske županije bile su zastupljene sa svojim izlagačima. Posebno treba istaći i sudjelovanje županijskih Obrtničkih komora (Brodsko-posavske županije, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske), Hrvatske gospodarske komore, Županijske komore Slavonski Brod-HGK  te Turističkih zajednica (Turistička zajednica grada Biograda na moru, Turistička zajednica grada Slavonskog Broda , Turistička zajednica grada Županje, Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije).
Ovogodišnji sajam imao je međunarodni karakter, s izlagačima iz Bosne i Hercegovine i Srbije (Privredne komore Brčko-distrikta i Regije Doboj).
Sajam je okupio izlagače različitih gospodarskih djelatnosti. Kao i prijašnjih godina prednjačili su obrtnici koji su činili 30-tak posto svih izlagača, a tu su bila i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, eko proizvođači, zadruge, agencije, trgovci, izlagači antikviteta, domaće radinosti, osiguravajuće kuće, banke, auto-kuće, KUD-ovi, udruge, luna-park te kao jedna od atrakcija nastupi vinara oko čijih štandova je bila velika gužva.
U TRI DANA  VIŠE OD 15.000 POSJETITELJA SAJMA !
Ovogodišnji sajam imao je najveću  posjećenost od svih dosadašnjih sajmova te ga je prema službenim podacima izvršnih organizatora posjetilo oko 15. 200 posjetitelja, od kojih je velika većina nešto i kupila.
Kao i svake godine Turistička zajednica grada Slavonskog Broda birala je najljepše uređen štand. Ove je godine tu nagradu dobio štand obiteljskog vinsko-turističkog gospodarstva Zelenika iz Iloka.
Ovogodišnji Sajam imao je  najraznovrsniji program do sada i za svakoga se moglo naći ponešto. Tako su u dvorani nastupale folklorne skupine, promovirane su i dvije knjige, održano je i međužupanijsko ocjenjivanje meda, izvodile su se dječje predstave, a posebna atrakcija bila je šahovska simultanka na 34 ploče s velemajstorom Davorom Rogićem.
U sklopu Sajma promoviran je i katalog "Vrijedne ruke" HGK-Županijske komore Slavonski Brod.
12.dječji Katarinski sajam, koji je održan prvog dana sajma bio je jedan od najposjećenijih priredbi trodnevnog Katarinskog sajma koji je obuhvatio 2200m2 izložbenog  prostora unutar sportske dvorane Vijuš (pet paviljona)  i 1000m2 vanjskog prostora (ispred dvorane).

izlagaci14ks.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 REZULTATI ANKETIRANJA IZLAGAČA S 14. KATARINSKOG SAJMA: 83 POSTO DOĆI ĆE I DOGODINE !

ANKETA JE RAĐENA NA UZORKU OD 130 IZLAGAČA
Želeći kao i svake godine po završetku sajma provjeriti  dojmove izlagača, obavljena je anketa na uzorku od 130 izlagača.
PITANJA I ODGOVORI:
1. Jeste li zadovoljni brojem posjetitelja Sajma?  - DA  127 (98%),NE 3 (2%)
2. Hoćete li ostvariti pozitivan financijski rezultat izlaganjem na Sajmu? -   DA 85 (65%), NE 34 (26%), bez odgovora 11 (9%)
3. Odgovara li Vam smještaj Vašeg izložbenog prostora? -  DA  110 (85%),  NE 20 (15%)
4. Smatrate li organizaciju Sajma zadovoljavajućom? -  DA   118 (91%) ,  NE 5 (3%), bez odgovora 7 (6%)
5. Cijena najma izložbenog prostora bila je -  A) REALNA  98 (75%) ,  B) VISOKA 23 (18%)
bez odgovora 9 (7%)
6.  Odgovara li Vam radno vrijeme i broj dana trajanja sajma? -  DA  96 (74%), NE 26 (20%) bez odgovora 8 (2%),
7.  Sviđa li Vam se nova lokacija Sajma?  -  DA  98 (75%) , NE 18 (14%) bez odgovora 14 (11%),
8.  Hoćete li nam doći i dogodine? -   DA   108 (83%),  NE 17 (13%), bez odgovora 5 (4%),
9. I na kraju prostor za Vaše savjete, prijedloge i komentare:
-produžiti rad Sajma, nedostatak prilazne rampe, nedostatak prilaza za invalide unutar sajamskog prostora, više parkirnih mjesta, rascjepkanost prostora, više kanti za smeće, odlična organizacija, sve je super, pohvale organizatorima !

14ksdjecji.jpg

 

 

 

 

 

 

 

14ksvatromet.jpg 

 

 

 

 

 

 

14ksglazba.jpg

 

 

 

 

 

 

  14kskoncert.jpg

 

 

 

 

 

 

 

14kssimult.jpg

Obrasci

Obrasci za podnošenje zahtjeva, zamolbi i sl.

Pristup informacijama

Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva

Prijavi problem

Mobilna aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

Ured za građane

Brže i učinkovitije rješavanje predmeta koji se vode u upravnim odjelima Grada.

Servis 48 sati

Imate li ideje, prijedloge, pitanja o područjima za koja se brine grad Slavonski Brod.

Službeni glasnik

Službeni glasnik

Proračun grada

Proračun grada

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Cijenici komunalnih usluga

Cijenici komunalnih usluga

Ugovori i javna nabava

Ugovori i javna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Oglasna ploča

Oglasna ploča

Važeći prostorni planovi

Važeći prostorni planovi

e-Račun

e-Račun

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Božićni sajam

Božićni sajam

Božićni sajam

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Javni gradski bicikli

Unajmi bicikl putem terminala, mobilne aplikacije ili pametne kartice i uživaj u vožnji!

Hotspot u gradu

Trg Ivane Brlić-Mažuranić, Gradska tržnica, Brodska Tvrđava, Franjevački samostan

Digitalna pisarnica grada

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina

0800 200 217

Ostavite Vašu poruku na besplatnom info broju

stanovi vdoesna

Grad Slavonski Brod, Vukovarska 1, HR-35000 Slavonski Brod, Tel: +385 (0)35 217 000
Radno vrijeme Gradske uprave: Ponedjeljak-Petak od 7.00 do 15.00 sati
Besplatni info telefon: 0800 200 217
Kontakti Gradske uprave

hrendeit