Članci

Topla voda na Slavoniji I

Poruka: Molim za pojašnjenje zbog čega su tako velike oscilacije u opskrbi toplom vodom u zgradi 2, ulaz 3 ( za ostale ne znam ). Naime, jako dugo treba dok "dođe" topla voda, time ju trošimo i plaćamo a zapravo je nemamo, pa onda postane odjednom vruća, pa opet mlaka......
Ovo traje već duže vrijeme, pa bih molio da nam se kaže razlog.

Odgovor: 4.11.2011.:
Poštovani,
Vezano za postavljeno pitanje našeg korisnika Vašem Servisu 48 sati, u nastavku šaljemo odgovor.

"Prema Općim uvjetima za opskrbu toplinskom energijom (Narodne novine broj
129/06) mjesto razgraničenja između kupca i distributera toplinske energije je zajedničko mjerilo toplinske energije (kalorimetar) koji se nalazi u toplinskoj stanici. Prema redovitoj kontroli svi izlazni i ulazni parametri isporuke toplinske energije za toplu vodu iz kotlovnice i toplinske stanice prema korisnicima na mjestu razgraničenja (zajedničko mjerilo toplinske energije)  su u granicama propisanih vrijednosti. Za otklanjanje eventualnih neispravnosti na zajedničkim instalacijama za toplu vodu, odnosno na unutrašnjim instalacijama u stanu kupca, a  koje se nalaze iza zajedničkog mjerila toplinske energije nadležan je upravitelj, odnosno kupac toplinske energije.  Brod - plin d.o.o. će kao i uvijek na zahtjev upravitelja, odnosno predstavnika suvlasnika pružiti tehničku potporu za otklanjanje utvrđenih neispravnosti.

S poštovanjem,  Brod-plin d.o.o.

Rijesen.gif

 





PLAĆANJE GRADSKIH RAČUNA BEZ NAKNADE
U poslovnicama Gradske blagajne mogu se platiti i svi ostali računi uz naknadu od 2,00 kune po uplatnici

Radno vrijeme Gradskih blagajni:
-
Trg Ivane Brlić-Mažuranić 7a (Korzo) Ponedjeljak - Petak  07:30-18:30, Subota  08:00-12:00
- Horvatova (Tržnica) Ponedjeljak - Subota  07:00-13:00

Nalazite se ovdje: Naslovnica