Članci

Opskrba plinom - grijanje

U Slavoniji I, zgrada 4 , ulaz 3, peti kat, već četvrti dan nestaje voda u sustavu i najviši katovi ostaju bez grijanja.. Na intervenciju u Brod- plinu i Toplini voda se dopuni, ali brzo nestane i ujutro nema grijanja. Može li netko nešto poduzeti  i  riješiti ovaj problem.Hladno je, u zgradi ima  male djece, starijih i bolesnih ljudi.

ODGOVOR:
U petak (05.02) je upravitelj stambene zgrade Stano-servis d.o.o pronašao curenje toplinskih razvoda u podrumu zgrade (iza više zaključanih vrata koja se moraju otključati jer nema stanara da ih otvore) u zoni odgovornosti održavanja upravitelja i predstavnika stanara g. Mijića. Sve ove dane radnici Brod-plina uporno su nadopunjavali sustav grijanja i upoznavali sve stanare koji su nazivali te ih zvali u toplinsku stanicu da se uvjere da je u zoni odgovornosti Brod-plina uredna isporuka i nigdje ne curi voda iz sustava. Pružali smo tehničku pomoć cijelo vrijeme i pružat ćemo  sve dok se kvar ne otkloni.Treba  naglasiti da radnici uporno održavaju tlak sustava svaki sat vremena i sve vrijeme se troši voda iz sustava Brod-plina.

Služba toplinarstva

Rijesen.gif





PLAĆANJE GRADSKIH RAČUNA BEZ NAKNADE
U poslovnicama Gradske blagajne mogu se platiti i svi ostali računi uz naknadu od 2,00 kune po uplatnici

Radno vrijeme Gradskih blagajni:
-
Trg Ivane Brlić-Mažuranić 7a (Korzo) Ponedjeljak - Petak  07:30-18:30, Subota  08:00-12:00
- Horvatova (Tržnica) Ponedjeljak - Subota  07:00-13:00

Nalazite se ovdje: Naslovnica