• Bazeni1
  • Bazeni2
  • Halajko
  • Halajko2
  • Hebrang
  • Svaciceva
  • Podvoznjak
  • Tintilinic
  • Tržnica1

Svakodnevna komunikacija s građanima: Servis 48 sati, CityHUB, besplatni telefon, društveni mediji

Vijestservis1 resize

Grad Slavonski Brod već godinama razvija modele i načine komunikacije s građanima kako bi naš grad bio bolji, uređeniji i ljepši za život svih Brođana i Brođanki. Na našoj službenoj internetskoj stranici osigurali smo informacije građanima o komunikaciji s Gradskom upravom i stručnim službama putem Servisa 48 sati, CityHUB-a, besplatnog telefona, web obrasca i e-maila za pritužbe građana. Nadalje, komunikacija se odvija i putem društvenih medija, odnosno Facebook stranica Grada Slavonskog Broda i gradonačelnika. Podsjećamo građane i pozivamo da svoje komentare, prijedloge i pritužbe mogu prijaviti svaki dan od 0-24 sata.

Servis 48 sati

Servisom 48 sati želimo povećati preglednost djelovanja Gradske uprave i stručnih službi, javnih poduzeća i drugih sudionika u pružanju usluga i obavljanju djelatnosti od interesa za stanovnike grada. Imate li ideje, prijedloge, pitanja o područjima za koja se brine grad Slavonski Brod. Mislite li da bi trebalo nešto poboljšati, urediti, promijeniti? Primjerice, ako primijetite da ne radi javna rasvjeta ili svijetli danju, ako je oštećena gradska oprema, problem sa smećem,ako se pojavila divlja deponija, javite se!

- Prijavu kvarova na javnoj rasvjeti možete prijaviti na 217 033
- Prijave komunalnim redarima možete prijaviti na 217 029

Poveznica SERVIS 48 SATI

CITY HUB

Mobilnu aplikacija CityHUB namijenjena je aktivnom sudjelovanju građana u otklanjanju svakodnevnih komunalnih problema. Građani uz pomoć ove mobilne aplikacije na licu mjesta mogu fotografirati određeni komunalni problem te ga na brz i jednostavan način prijaviti nadležnim gradskim službama koje ga rješavaju u najkraćem mogućem roku. Aplikacija koristi GPS pomoću kojeg detektira točnu lokaciju na kojoj se određeni problem nalazi. Osoba koja je prijavila problem automatski dobiva i izvješće o tome kada je problem riješen i to pri prvom ulogiravanju u aplikaciju nakon rješavanja problema. Nakon preuzimanja mobilne aplikacije s Google Play ili App Storea na svoje pametne telefone ili tablete, građani je mogu koristiti kao anonimni korisnici ili registracijom putem Facebook ili Google računa. Pri tome su osobni podatci korisnika zaštićeni i nisu javno vidljivi. 
Više o aplikaciji  i preuzimanju iste možete pogledati ovdje CITY HUB

Besplatni telefon 0800 200 217

Brža i jednostavnija komunikacija u obliku besplatnog telefona 0800 za sve građane koji imaju pitanje ili poruku namijenjenu Gradskoj upravi Grada Slavonskog Broda. Pitanja i poruke se mogu uputiti od 0-24 sata besplatnim pozivom na broj 0800 200 217. Ukoliko želite da vam se netko iz Gradske uprave povratno javi, svakako u poruci ostavite kontakt broj. Vrijeme predviđeno za ostavljanje poruke ograničeno je na 30 sekundi. 

Pritužbe građana

Ukoliko imate pritužbe na rad ustanova ili trgovačkih društava Grada Slavonskog Broda molimo Vas da ih uputite putem web obrasca ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ovim putem obavještavamo sve građane i poslovne partnere da je Grad Slavonski Brod otvorio novi žiro račun u Privrednoj banci Zagreb d.d.

Novi broj žiro računa glasi:
HR 91 23400091839600002

Sva plaćanja ( komunalna naknada, komunalni doprinos, porez na kuće za odmor, porez na potrošnju, otkup stana i drugo ) u korist proračuna Grada Slavonskog Broda od 08. rujna 2017.godine potrebno je ubuduće vršiti uz postojeći poziv na broj na navedeni broj računa.

Napomena : Evidentirajte promjenu u Vašim poslovnim bazama podataka!
Evidentirajte promjenu ako koristite Internet bankarstvo!

U slučaju eventualnih nemogućnosti plaćanja svojih obveza prema Gradu Slavonskom Brodu na osnovu postojećih naloga za plaćanje, molimo Vas da se obratite u Gradsku upravu na telefone 035 217 021, 035 217 022 , 035 217- 076 ili 035 217 069.

Ostale vijesti

PLAĆANJE GRADSKIH RAČUNA BEZ NAKNADE
U poslovnicama Gradske blagajne mogu se platiti i svi ostali računi uz naknadu od 2,00 kune po uplatnici

Radno vrijeme Gradskih blagajni:
-
Trg Ivane Brlić-Mažuranić 7a (Korzo) Ponedjeljak - Petak  07:30-18:30, Subota  08:00-12:00
- Horvatova (Tržnica) Ponedjeljak - Subota  07:00-13:00

Nalazite se ovdje: Naslovnica OBAVIJESTI Vijesti Svakodnevna komunikacija s građanima: Servis 48 sati, CityHUB, besplatni telefon, društveni mediji

Podaci o predmetu u digitalnoj pisarnici

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina (koji ste dobili u pisarnici Gradske uprave) na sljedeći način:

E-mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Upute:
U polje Subject/Predmet unesite korisnički pin. Područje za sadržaj ostavite prazno.